Are You Carving For DSLR like Me?? Wanna Try To take A Shot Before You Buy Any?? Wanna learn yourself how to be familiar with those setting?? Then,Try This DSLR SIMULATOR

21 June 2011

Something For Sky Sunset Lover : Beaty

Yo photoholic!! ^_^.v.. Yeah,U wouldn't be here if U aren't interested in photo rite?? Hm,today,when I was off from work,and arrive safely at home,I was amazed by a SKY Formation,and suddenly,I think, I should take this!!
Yeah,this post was really for my Photographer Friend,who used to have DSLR and capture so much great SHOT!! I think,most of you here arrive from her BLOG.. Hm,yeah.. This post was for Her.. The Sky Sunset Lover : BEATY JOHN

Presenting U the SKY FORMATION!!





Nice to see those formation rite!! Hm,I wonder,how will my shot look if I'm using a DSLR.. ^_^.v..

Keep in Touch with us Weekly for more new PhoneTOGRAPHY.. 

"We Love Photography,We Don't yet Have a DSLR,so,We Go For Phonetography"

21 comments:

Azeanthy Paiman said...

cantik nya ciptaan tuhan...nice view aki...hehe...

beaty said...

this is for me?? huh I love this sooooooooooooooooooooooo much..more than words I can say .. pantang tengok sky..misti ambil pic bh. terlampau bagi inspiration bh tu sky..

Aki said...

Kak Yan : Cantik kan?? bersyukur kita masi bulih menikmati ciptaan DIA.. ^_^.v..

Beaty : Ya,for sure untuk ko.. Sorry,gambar tia berapa lawa.. Hehehe.. baru sa capture tadi ni.. ^_^.v..

Amiirah-Cassan said...

nah, cantik ouh !!!!!!!

Aki said...

ada ja kalau c Aki kan?? ^_^.v.. syok tgk tu Awan,matahari dia pun kena tutup,c Aki trus shot.. ^_^.v..

beaty said...

ko bilang biasa ni aki..ni gambar bagi sa inspiration ni.

wah terharu saya oh ko shot ni gambar tuk sa (perasaan suda kunu sa ni)

Aki said...

sebab sa trus tepikir ko n shot2 ko bila nampak tu awan yang cantik betul ba.. hm,kalau c Aki ada kamera bagus sikit,nda juga c Aki malu ba.. ini gambar HP ja.. Hm.. ^_^.v..

Nurr Kasih said...

Great Aki..cantiknya..mcm pakai dslr ni. apa2 kamera pun ok. yg penting kan kakak ckp art of seeing tu. susah juga dpt langit dan awan mcm ni tau huhu. bertuahnya :)

Aki said...

Iya.. saya rasa sangat2 bertuah dapat jumpa ni Awan ni hari.. Trus c Aki capture.. Hm,tq kak.. ^_^.v..

Miki Aya said...

Wow! nuff said ;)

Aki said...

Thanks Miki Aya.. ^_^.v..

Ellen said...

cantik o pic ni Aki..bah, len kali kasih pic utk ellen juga..hahahaa.gurau ja ya

Aki said...

buli ba kalau Sis Ellen.. tapi sa nda tau apa jenis pic yang sis Ellen suka.. ^_^.v..

MyGamanBorNeo said...

bakat + teknik + kamera = hasil sentiasa cantik. boleh buat freelance suda ni :)

Aki said...

stega,c Aki pakai handphone buruk ja ba ni Sis.. Hm,tq sis.. masi belajar lagi ni..

MyGamanBorNeo said...

astaga hp sj??? mantapzzz betul. saya sampai karang pki hp model lama yg dihumban di dinding pun msh boleh pakai hahahha

Aki said...

hahaha.. c Aki punya hp ni pun hp runtuh sudah ni Kak.. bayangkan nokia 5300,1.3megapixel ja.. kesian kan.. upgrade handphone pun tia mampu..

ChentaEty said...

wow..nice shoot..aki...x apa bha..kamera apa pun ko pakai,cantik jak bha..sebab ko ada "art of seing"..chewahhh~~

niena shopping2u said...

subhanallah.. suka sgt ngan pemandangan yg mcm ni :)

Aki said...

Thanks Kak Niena..

Max Ginez III said...

Hello there, I just saw your PageRank results.
Ourphonetography.blogspot.com's three-month global Alexa traffic rank is 9,960,746.
You need to improve your SEO
http://maxginez3.blogspot.com/
This is my Facebook page
http://www.facebook.com/pages/Max-Ginez-III/201134463271912
Thanks for posting this comment.
Regards to all
Max

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...